Nejčastější dotazy související s bezpečností

Ověření účtu, ověření věku a dokumenty

Proč vyžadujete ověření totožnosti prostřednictvím dokumentů? Jak a kde mohu ověřit svůj účet? Proč ode mě požadujete důkaz vlastnictví bankovního účtu? Proč vám mám poskytnout dokumenty k ověření totožnosti? Jak mám vědět, jestli dokumenty, které pošlu, budou přijatelné? Jak nejlépe zaslat ověřovací dokumenty? Jak mohu pracovat s nástrojem k přímému focení/nahrávání dokumentů? Který státem vydaný doklad totožnosti s fotografií by to měl být? Mohu si založit účet, i když nebydlím v České republice? Jsem cizinec žijící v České republice. Mohu hrát na PokerStarsCasino.cz? Pomozte mi! Neposlal/a jsem včas dokumenty a můj účet byl uzavřen. Co můžu dělat? Nejsem si jistý/jistá, zda je bezpečné posílat vám mé dokumenty k ověření.

Bezpečnost – Problémy s vkladem

Pokoušel/a jsem se vložit peníze na účet, ale dostal/a jsem zprávu o chybě, která sdělovala, že vklady a výběry na mém účtu nelze provést. Z jakého důvodu? Zaslal jsem vám kopii dokladu totožnosti, ale stále nemohu provést vklad. Proč se mě ptáte na podrobnosti týkající se mého vztahu s jiným hráčem? Jak to souvisí s mým vkladem?

Bezpečnost – Navýšení limitu vkladu

Jak mohu navýšit své limity pro vklad? Omezil/a jsem si vlastní limity vkladu, ale netušil/a jsem, že se mé předchozí vklady budou započítávat do nového limitu. Mohu toto omezení odstranit?

Bezpečnost – Výběry

Pokouším se o výběr, ale dostal jsem zprávu, ať kontaktuji Bezpečnostní oddělení. Pokouším se o výběr, ale metoda/účet, který je mi standardně nabízen, již pro mě není vhodný. Jak ho mohu odstranit ze svého účtu, aby se již nezobrazoval v „Pokladně“? O výběr budu žádat z jiné země, než která je uvedena u mého účtu. Existuje něco, o čem bych měl být předem informován? Kolik nevyřízených požadavků na výběr mohu mít v jednu chvíli? Mohu zrušit dosud nezpracovaný výběr? Mohu změnit svou poštovní adresu poté, co jsem odeslal/a požadavek na výběr? Nemohu najít svůj výběr v historii transakcí mého účtu Stars a nedostal/a jsem oznámení o zrušení výběru. Pokouším se vrátit prostředky na stejnou kartu, kterou jsem použil/a pro vklad. Proč mi není nabídnuta VISA? Jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru?

Bezpečnost – Změny informací o účtu a zaregistrovaných údajů

Mohu změnit jméno uvedené u svého účtu? Jak mohu změnit zemi registrovanou u mého účtu? Mohu aktualizovat registrovanou adresu bydliště u mého účtu? Jak mohu aktualizovat své datum narození? Změnilo se číslo mého bankovního účtu, jak ho mohu aktualizovat?

Bezpečnost – Obecné informace o účtu a bezpečnost účtu

Kolik si mohu založit účtů? Mohu svůj účet s někým sdílet nebo používat účet jiného hráče ke hře u stolů? Jak mohu uzavřít svůj účet? Jak mohu zvýšit bezpečnost svého účtu? Jak mám poznat falešné (spoof nebo phishing) e-maily?

Bezpečnost – Přístup k účtu a přihlášení

Zapomněl/a jsem své Stars ID. Co mám dělat? Zapomněl/a jsem své heslo. Jak ho mohu získat? Nemohu se přihlásit ke svému účtu. Zobrazuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 71/1001. Když se pokouším přihlásit k účtu, objevuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 102/1001, 164/1001, 165/1001 nebo 109/1001.

Bezpečnost - Kontaktování Bezpečnostního oddělení

Již jsem vám odeslal/a několik stejných e-mailů a stále žádná odpověď. Kdy mi odpovíte? Jelikož Bezpečnostní oddělení neodepsalo, napíšu na jiné oddělení. Potřeboval/a bych mluvit s někým z bezpečnostního oddělení. Jaké je telefonní číslo? Jaký formulář mám vyplnit, když je po mě požadováno ověření kreditní či debetní karty?

Vyrovnávání dluhu – Vyrovnání záporného zůstatku

Na účtu mám záporný zůstatek. Jak ho mám splatit? V Pokladně se nedávno změnily metody vkladů, které jsou mi dostupné. Proč? Obdržel/a jsem e-mail s informací, že dlužím peníze. Jak si mám být jistý/jistá, že to tak opravdu je? Přišel mi e-mail, který říká, že dlužím částku, kterou jsem nikdy nevkládal/a. Tolik peněz bych nikdy nevložil/a, jak je mohu dlužit? Dostal/a jsem e-mail, že dlužím částku včetně centů. Nikdy jsem nevkládal/a v centech, jak můžu dlužit nezaokrouhlený obnos?

Zodpovědné hraní

Responsible Gaming

Zavázali jsme se podporovat zodpovědné hraní a současně chceme hráčům poskytnout zábavnou a pozitivní herní zkušenost.

Nejčastější dotazy o podpoře

FAQ

Náš tým zákaznické podpory sestavil seznam otázek, na něž se hráči často ptají, a připojil k nim odpovědi.

Speciální nabídky

Special Offers

V průběhu celého roku přichází PokerStars se speciálními nabídkami v podobě peněžitých odměn, míst do nejlepších živých událostí a mnoha dalšími.

Hraní o reálné peníze

Chip Stack

Uskutečněte svůj první vklad reálných peněz a začněte hrát na PokerStars. Vklady jsou rychlé a bezpečné.