Zákaznická podpora Stars

Jsme pyšní na náš svědomitý a odborný tým podpory, který pracuje pro vás. Naše zákaznická podpora je připravena zodpovědět vaše dotazy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Základní otázky

Nejlepším místem pro nalezení odpovědí k otázkám ohledně hraní je naše sekce Nejčastější dotazy. Pokud svůj dotaz v sekci Nejčastější dotazy nenajdete, obraťte se na nás, a některý ze zaměstnanců tohoto oddělení vám s radostí odpoví.

Pokud ještě nemáte účet Stars nebo k němu z nějakého důvodu nemáte přístup, napište nám pomocí formuláře Kontaktovat podporu. Odkaz na formulář naleznete také v menu „Nápověda“ v našem softwaru.

Ve formuláři Kontaktovat podporu jednoduše vyberte svůj preferovaný jazyk, patřičnou kategorii (například „Účet“) a podkategorii (například „Zapomenuté heslo“), zadejte předmět (například „Zapomněl jsem své heslo“) a poté napište svůj dotaz.

Poskytněte nám co nejvíce informací, abychom mohli vaši otázku nebo problém vyřešit rychle, profesionálně a úplně. Pokud dostanete zprávu o chybě nebo budete mít technický problém, zašlete nám prosím danou zprávu nebo screenshot, abychom problém lépe pochopili a mohli odpovědět v co nejkratším čase.

Zodpovědné hraní

Responsible Gaming

Zavázali jsme se podporovat zodpovědné hraní a současně chceme hráčům poskytnout zábavnou a pozitivní herní zkušenost.

Nejčastější dotazy o podpoře

FAQ

Náš tým zákaznické podpory sestavil seznam otázek, na něž se hráči často ptají, a připojil k nim odpovědi.

Speciální nabídky

Special Offers

V průběhu celého roku přichází PokerStars se speciálními nabídkami v podobě peněžitých odměn, míst do nejlepších živých událostí a mnoha dalšími.

Hraní o reálné peníze

Chip Stack

Uskutečněte svůj první vklad reálných peněz a začněte hrát na PokerStars. Vklady jsou rychlé a bezpečné.