Odeslání log souborů našeho softwaru

Log soubory našeho softwaru zaznamenávají činnosti provedené v naší aplikaci.

Pokud máte potíže s naším softwarem nebo se svým účtem, zašlete nám log soubory. My v nich pak zkontrolujeme chybové zprávy nebo ukazatele příčiny problému.

Log soubory se po 48 hodinách přepíší, takže nám je pošlete co nejdříve.

Software pro počítače (Windows nebo Mac)

Zapněte náš software (není třeba se přihlašovat). V lobby zvolte:

Nápověda → Log soubory (sem napište své uživatelské jméno a všechny potřebné podrobnosti) → ODESLAT LOG SOUBORY

Automaticky tak zašlete log soubory a vaše vysvětlení.

Odeslání log souborů s dalšími přílohami

Jestli chcete přidat nějaké přílohy (například snímky obrazovky) a zaslat je společně s log soubory, můžete to udělat ručně. Otevřete lobby a pak zvolte:

Nápověda → Soubory log → ZAZIPOVAT & ULOŽIT

Uložte si soubor na plochu (možná budete muset plochu vyhledat, protože standardně se otevře složka nastavení). Log soubory nám můžete zaslat prostřednictvím našeho softwaru nebo webových stránek.

Pokyny krok za krokem najdete také v tomto videu:

Co když nemůžu otevřít software?

Zkuste mít náš software spuštěný alespoň 3–4 minuty a nechte ho, ať se sám pokouší o připojení. I kdyby program hlásil chybu, nechte ho ještě pár minut zapnutý.

Až uběhne čas, postupujte podle kroků určených pro váš operační systém:

Windows
  1. Stiskněte klávesy „Windows“ + „R“ (ve stejnou chvíli).
  2. Napište nebo pomocí kopírovat/vložit zadejte následující text do daného pole a stiskněte „Enter“:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Vyhledejte a otevřete složku našeho softwaru.
  4. Vyhledejte všechny soubory končící .log.0 nebo .log.1.
  5. Pro snadnější přístup přetáhněte tyto soubory na plochu.

Přepošlete nám log soubory prostřednictvím našeho softwaru nebo webových stránek. Uveďte své uživatelské jméno a všechny potřebné údaje.

Pokyny krok za krokem najdete také v tomto videu:

Mac OS X
  1. Otevřete Finder a na liště menu v horní části obrazovky klikněte na „Otevřít“ a poté na „Otevřít složku“.
  2. Napište nebo pomocí kopírovat/vložit zadejte následující text do daného pole a stiskněte „Enter“:
    ~/Library/Logs
  3. Vyhledejte a otevřete složku našeho softwaru.
  4. Vyhledejte všechny soubory končící .log.0 nebo .log.1.
  5. Pro snadnější přístup přetáhněte tyto soubory na plochu.

Přepošlete nám log soubory prostřednictvím našeho softwaru nebo webových stránek. Uveďte své uživatelské jméno a všechny potřebné údaje.

Pokud používáte naši mobilní aplikaci, zvolte prosím možnost níže:

Mobilní aplikace (Android nebo iOS)
  1. Zapněte aplikaci na svém mobilním zařízení.
  2. Ťukněte na ikonu „Účet“, čímž spustíte panel Účet.
  3. Zvolte „Nápověda“, poté „Odeslat log soubory zákaznické podpoře“.
  4. Napište své uživatelské jméno a všechny potřebné údaje.
  5. Ťukněte na ODESLAT LOG SOUBORY.

Tímto způsobem se nám automaticky zašlou soubory.

Jakmile obdržíme a zkontrolujeme soubory, poskytneme vám příslušnou pomoc.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě