Odpojení v průběhu hry v naší mobilní aplikaci

Doporučujeme Vám vyzkoušet následující návrhy:

  1. Zavřete naši aplikaci odhlášením a poté ji znovu otevřete a přihlaste se.
  2. Restartujte své zařízení a pokud používáte Wi-Fi, restartujte veškerá síťová zařízení (máte-li k nim přístup).

Pokud problém přetrvává, zašlete nám prosím následující informace:

  • Výrobce zařízení a model (např. Samsung Galaxy S9, Apple iPhone X, apod.)
  • Verzi softwaru (např. iOS 12.0.1, Android 9.0)
  • Typ připojení: Wi-Fi a/nebo mobilní data a jaká společnost vám služby poskytuje

A nakonec nám prosím zašlete své log soubory z mobilní aplikace. Jak na to:

Načtěte aplikaci v mobilním zařízení a přihlaste se. Ťukněte na nabídku (Android) nebo Více (iOS) a poté:

Nastavení a nástroje → Podpora → Zaslat log soubory zákaznické podpoře

Pokud máte přístup k aplikaci PokerStars Next Gen:

  1. Zapněte aplikaci na svém mobilním zařízení.
  2. Klepněte na ikonu Účet.
  3. Zvolte „Nápověda“ a pak „Odeslat log soubory zákaznické podpoře“.
  4. Přidejte další podrobnosti a pak zvolte ODESLAT LOG SOUBORY.

Je důležité, abyste nám tyto soubory poslali, jakmile to bude možné, protože budou přepsány po 48 hodinách.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě