Odpojování během hry - Mac

Pokud je Vaše připojení nestabilní pouze při používání našeho softwaru nebo se jedná o dlouhodobě opakující se problém, je možné, že jde problém se stabilitou připojení, který se na většině jiných internetových stránek a aplikací neprojeví. Při řešení tohoto problému vám rádi pomůžeme, a proto budeme potřebovat některé informace o vašem systému a připojení.

  • Operační systém (například Mac OSX).
  • Procesor počítače (například 4 GHz,G3, G4, Intel Core2Duo 2. (). Tyto informace zjistíte kliknutím na symbol Apple v horním levém rohu obrazovky. Poté klikněte O tomto Macu.
  • Paměť RAM (např. 512 MB, 1 GB, 2 GB, atd.)
  • Typ připojení (např. modem, kabel, DSL, satelit apod.).
  • Poskytovatele internetových služeb (název společnosti, která Vám zajišťuje internet).
  • Router/Modem (např. Dlink CONT-88, Linksys WRTG54GS, atd.)

Budeme také potřebovat log soubory a Zprávu o stavu sítě z našeho softwaru. Nejlepší je spustit Zprávu o stavu sítě ve chvíli, kdy máte problémy s připojením.

Žádost instrukce log soubory a NSR

K odeslání této zprávy spusťte náš software a následujte tyto kroky:

  1. Klikněte na Nápověda.
  2. Vyberte Zobrazit stav sítě..
  3. Po zobrazení okna klikněte na na tlačítko Report, tím se uloží Zpráva o stavu sítě do složky nastavení našeho programu.

Abyste zaslali tuto zprávu a své soubory log:

  1. Otevřete hlavní lobby.
  2. Přejděte na „Nápovědu“..
  3. Zvolte Otevřít složku s nastavením.
  4. Najděte soubor „NetworkStatus.txt“ a zkopírujte jej na plochu.
  5. Znovu otevřete hlavní lobby.
  6. Přejděte pod Nápověda a poté Soubory log.
  7. Zvolte „ZAZIPOVAT & ULOŽIT“.
  8. Uložte soubor na svoji plochu (možná budete muset plochu vyhledat, protože při standardním nastavení se otevře složka nastavení programu).

Vyberte soubor NetworkStatusReport a log soubory na ploše a zašlete je pomocí Formuláře pro kontaktování podpory. Odkaz na formulář naleznete zde:

Na webu:
  1. Nápověda a podpora
  2. Kontaktujte nás
Na počítači:
  1. Nápověda
  2. Kontaktovat podporu
Mobil

Ťukněte na tlačítko „Menu“ (Android) nebo tlačítko „Více“ (iOS) a poté:

  1. Nastavení & nástroje
  2. Zákaznická podpora
  3. Kontaktovat podporu

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě