- Hlavní stránka
- >
- >
Odpojení během hraní ve Windows
Pokud je vaše připojení slabé pouze na naší stránce nebo se jedná o dlouhodobý problém s připojením, možná jde o problém se stabilitou připojení, který se nemusí projevit na jiných stránkách a aplikacích. Abychom vám s tímto problémem mohli pomoci, budeme potřebovat některé informace o vašem systému a připojení.
- Operační systém (např. Windows Vista, 10 atd.)
- Procesor (např. Pentium 4, 2,4 GHz atd.)
- RAM (např. 512 MB, 1 GB, 2 GB atd.)
- Typ připojení (např. vytáčené, kabel, DSL, satelit atd.)
- ISP (poskytovatel internetových služeb, tedy název společnosti, která vám poskytuje internetové služby)
- Router/modem (např. D-Link DI-624, Linksys WRTG54GS atd.).
Také budeme potřebovat log soubory a zprávu o stavu sítě (NSR) z našeho softwaru. Doporučujeme spustit NSR ve chvíli, kdy ztratíte připojení k internetu.
Abyste mohli tuto zprávu uložit a odeslat, přidejte prosím náš program na úroveň administrátora. Klikněte pravým tlačítkem na zástupce našeho programu a zvolte Spustit jako administrátor. Pokud tuto možnost nevidíte, znamená to, že váš účet ve Windows není administrátorský. V takovém případě požádejte administrátora, aby se přihlásil na váš počítač.
Jakmile se program otevře, přejděte na: Nápověda → Zobrazit stav sítě → Report
Zpráva se uloží do složky nastavení našeho softwaru.
Pokud chcete tuto zprávu a své log soubory odeslat z lobby našeho softwaru, přejděte na: Nápověda → Otevřít instalační složku
Najděte soubor NetworkStatusReport.log, NetworkStatusReport nebo NetworkStatus.txt a pak jej zkopírujte na svoji plochu.
Pak znovu přejděte do lobby:
Nápověda → Soubory log → ZAZIPOVAT & ULOŽIT
Uložte soubor na svoji plochu (možná bude nutné ve složce nastavení našeho softwaru zadat jako výchozí umístění Plochu).
Vyberte soubory NSR a ZIP umístěné na Ploše a zašlete nám je. Doporučujeme je zaslat přes formulář „Kontaktujte nás“ v našem softwaru nebo na webové stránce.
Zpětná vazba
Odpověděl tento článek na vaši otázku?