Odpojení během hraní ve Windows

Pokud je vaše připojení slabé pouze na naší stránce nebo se jedná o dlouhodobý problém s připojením, možná jde o problém se stabilitou připojení, který se nemusí projevit na jiných stránkách a aplikacích. Abychom vám s tímto problémem mohli pomoci, budeme potřebovat některé informace o vašem systému a připojení.

  • Operační systém (např. Windows Vista, 10 atd.)
  • Procesor (např. Pentium 4, 2,4 GHz atd.)
  • RAM (např. 512 MB, 1 GB, 2 GB atd.)
  • Typ připojení (např. vytáčené, kabel, DSL, satelit atd.)
  • ISP (poskytovatel internetových služeb, tedy název společnosti, která vám poskytuje internetové služby)
  • Router/modem (např. D-Link DI-624, Linksys WRTG54GS atd.).

Také budeme potřebovat log soubory a zprávu o stavu sítě (NSR) z našeho softwaru. Doporučujeme spustit NSR ve chvíli, kdy ztratíte připojení k internetu.

Abyste mohli tuto zprávu uložit a odeslat, přidejte prosím náš program na úroveň administrátora. Klikněte pravým tlačítkem na zástupce našeho programu a zvolte Spustit jako administrátor. Pokud tuto možnost nevidíte, znamená to, že váš účet ve Windows není administrátorský. V takovém případě požádejte administrátora, aby se přihlásil na váš počítač.

Jakmile se program otevře, přejděte na: Nápověda → Zobrazit stav sítě → Report

Zpráva se uloží do složky nastavení našeho softwaru.

Pokud chcete tuto zprávu a své log soubory odeslat z lobby našeho softwaru, přejděte na: Nápověda → Otevřít instalační složku

Najděte soubor NetworkStatusReport.log, NetworkStatusReport nebo NetworkStatus.txt a pak jej zkopírujte na svoji plochu.

Pak znovu přejděte do lobby:

Nápověda → Soubory log → ZAZIPOVAT & ULOŽIT

Uložte soubor na svoji plochu (možná bude nutné ve složce nastavení našeho softwaru zadat jako výchozí umístění Plochu).

Vyberte soubory NSR a ZIP umístěné na Ploše a zašlete nám je. Doporučujeme je zaslat přes formulář „Kontaktujte nás“ v našem softwaru nebo na webové stránce.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě