Problémy s připojením (stolní PC)

Pokud máte potíže při navazování spojení s naším softwarem, zkuste následující kroky:

Restart a opětovné připojení

Restartujte počítač a vypněte veškerá zařízení připojená k síti, jako třeba váš modem, router a přístupové body. Pak je znovu zapněte.

Poté se přesvědčte, že vám funguje připojení k internetu a znovu otevřete náš software.

Další kontroly

Pokud problém přetrvá, zkontrolujte, jestli máte nainstalovaný firewall nebo podobný software a jestli je správně nastavený tak, aby náš software měl přístup k internetu.

Kontaktovat podporu

Pokud i po těchto krocích problém přetrvá, pošlete nám přes náš software, mobilní aplikaci nebo webovou stránku níže uvedenou informaci.

  • Chybovou zprávu, která se zobrazuje (vhodný je snímek obrazovky).
  • Firewall nebo bezpečnostní software nainstalovaný na vašem počítači (např. Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Log soubory našeho softwaru. Tyto soubory se přepíší po 48 hodinách, takže je prosím odešlete co nejdříve.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě