- Hlavní stránka
- >
- >
Problémy s připojením (stolní PC)
Pokud máte potíže při navazování spojení s naším softwarem, zkuste následující kroky:
Restart a opětovné připojení
Restartujte počítač a vypněte veškerá zařízení připojená k síti, jako třeba váš modem, router a přístupové body. Pak je znovu zapněte.
Poté se přesvědčte, že vám funguje připojení k internetu a znovu otevřete náš software.
Další kontroly
Pokud problém přetrvá, zkontrolujte, jestli máte nainstalovaný firewall nebo podobný software a jestli je správně nastavený tak, aby náš software měl přístup k internetu.
Kontaktovat podporu
Pokud i po těchto krocích problém přetrvá, pošlete nám přes náš software, mobilní aplikaci nebo webovou stránku níže uvedenou informaci.
- Chybovou zprávu, která se zobrazuje (vhodný je snímek obrazovky).
- Firewall nebo bezpečnostní software nainstalovaný na vašem počítači (např. Norton, Panda, Avast, AVG).
- Log soubory našeho softwaru. Tyto soubory se přepíší po 48 hodinách, takže je prosím odešlete co nejdříve.
Zpětná vazba
Odpověděl tento článek na vaši otázku?