Problémy s připojením (počítač)

Budete-li postupovat podle následujících jednoduchých kroků, mělo by to pomoci s obnovením připojení k našemu softwaru.

Restart a opětovné připojení

Toto je vždy nejlepší způsob, jak začít. Restartujte svůj počítač a vypněte a znovu zapněte veškeré připojené síťové vybavení (např. modem, router, přístupové body).

Po restartu vašeho počítače ověřte, že vám funguje připojení k internetu, a poté opětovně otevřete náš software.

Další kontroly

Pokud problém přetrvá, zkontrolujte, že máte ve svém systému správně nastavené datum a čas (najdete je na hlavním panelu).

Pokud máte nainstalovaný firewall nebo podobný software, ujistěte se, že jsou správně nastavené a dovolují našemu softwaru přístup k internetu.

Kontaktovat podporu

Pokud problém přetrvá i po provedení těchto kroků, zašlete nám prostřednictvím formuláře Kontaktovat podporu následující informace a my zjistíme, co se dá dělat:

  • Chybovou zprávu, která se zobrazuje (vhodný je snímek obrazovky).
  • Firewall nebo bezpečnostní software nainstalovaný na vašem počítači (např. Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Log soubory našeho softwaru.

Odkaz na formulář můžete najít takto:

Nápověda → Kontaktujte nás

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě